20.7.14

I spy... Rime Arodaky Dreamy Dresses




One day, in my long hours in Pinterest, I found a Dress. The Dress. It was a picture from the back. A very beautiful Dress. A very simple Dress. But a Dress that took my breath away for a moment. I don't know why. That lovely, graceful simplicity... So different. It was a picture without a link or a reference. I tried many times to search for other pictures. Nothing...
After a few months, I came across one picture of a dress that I felt I knew. It was The Dress. A picture from the front. A reference and a link.
And that's how I fell in love with Rime Arodaky, a designer based here in Paris.
Each dress, each piece, the bohemian vibe, the details, the lace! Oh my God, the lace!!

You can spy too, here:
http://instagram.com/rimearodaky


Um dia, nas minhas longas horas no Pinterest, encontrei um Vestido. O Vestido. Era uma imagem das costas. Um Vestido muito lindo. Um Vestido muito simples. Mas um Vestido que, por momentos, me cortou a respiração. Não sei porquê. Aquela simplicidade tão elegante. Tão diferente. Era uma imagem sem link nem referência. Ainda tentei várias vezes encontrar outras imagens do vestido, mas nada...
Uns meses depois, por mero acaso deparei-me com uma imagem de um vestido que me parecia familiar. Era o Vestido. Uma imagem de frente. Uma referência e um link.
E foi assim que me apaixonei por Rime Arodaky, uma designer de Paris.
Cada vestido, cada peça, a sensação boémia, os detalhes, a renda! Meu Deus, a renda!!

Também podem visitar, aqui:

No comments:

Post a Comment